مرکز استیل

ساخت وبلاگ

پروفیل استیل نوعی قطعه از جنس استیل می باشد که به صورت قوطی معمولا وجود دارد. ورق استنلس استیل  تولید شده در کارخانه های فولاد به طور کل از مواد اولیه جهت تولید پروفیل می باشد. در ابتدا مواد اولیه از کشورهای آسیای میانه تولید می شد اما امروزه کارخانه های فولاد مبارکه اصفهان، گیلان و اهواز عهدار تولید این ورق ها شده اند.

ساخت پروفیل استیل به دو روش می باشد. در روش اول پروفیل استیل را به صورت مستقیم از کارخانه تولید می کنند که در این نمونه از پروفیل استیل دارای لبه های تیز می باشد و کارایی کمتری دارد که در روش بعدی که غیر مستقیم است کارایی بهتر و بیشتر است ولی به نسبت روش مستقیم در تولید پروفیل استیل دوام کمتری دارد. در تولید پروفیل استیل اگر سطح آن دایره شکل باشد لوله استیل نامیده می شود.

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل , لوله استیل , پروفیل استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 15 / 10 / 1399 ساعت: 19:10

لوله استنلس استیل به علت داشتن مقاومت به خوردگی عالی یکی از پر کاربردترین لوله های مهندسی می باشند و این مقاومت  به علت وجود مقدار قابل توجهی کروم  می باشد. در اصل لوله استنلس استیل به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد: مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون، مقاومت در برابر حرارت بالا، هزینه های کم تعمیر و نگهداری، حفظ خلوص موادی که در تماس با استنلس استیل قرار میگیرند.

یکی دیگر از کاربردهای محبوب لوله‌های استنلس استیل لوله‌های بهداشتی است. به عنوان مثال، کاربرد اصلی آن ها در صنایع غذایی و آشامیدنی و تجهیزات پزشکی است. برخی از کاربردهای لوله‌های استنلس استیل نیز در صنایع با کارایی بالا مانند هوافضا و مهندسی می باشد. 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : لوله , لوله استیل , لوله استنلس استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 15 / 10 / 1399 ساعت: 19:09

پروفیل استنلس استیل جزو محصولات فولادی ضد زنگ است که در اشکال نورد یا کشیده و در مقاطع دایره، مربع و مستطیل به صورت پروفیل باز و بسته  از ورق استیل و طی مراحل متعددی تولید می شود. پروفیل باز به پروفیلی گفته می شود که در مقطع Z و U شکل بود که ضخامت های متفاوتی دارد. در پروفیل استیل بسته اضلاع آن از یکدیگر بسته هستند. این پروفیل ها نیز در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. به عنوان نمونه می توان به قوطی، لوله استیل و پروفیل درب و پنجره و و کرکره های برقی اشاره کرد.

پروفیل استنلس استیل در گرید های متعددی ساخته می شوند، که می توان آن ها را به صورت پروفیل استنلس استیل سری 201 و 300 تقسیم بندی کرد. 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : پروفیل , پروفیل استنلس استیل , ورق استیل , لوله استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 15 / 10 / 1399 ساعت: 19:08

تعداد بیشماری از انواع ورق استنلس استیل در جهان وجود دارد که هر کدام با فرمول شیمیایی خاص و خواص و مشخصات مربوط به خود تهیه و تولید می شوند این ورق ها بسته به نوع خواصی که دارند، کاربرد های مختلفی مانند ساخت لوله استیل و پروفیل استیل در صنعت داشته که صنعت کاران با شناخت این مشخصات بهترین نوع آن را به کار می برند. بر اساس شاخصه های متعددی می توان ورق استیل را طبقه بندی کرد. که چند مورد از آن شاخصه ها عبارتند از خاصیت مغناطیسی ورق استیل، شکل ظاهری ورق استیل و استاندار هایی که این ورق بر طبق آن تولید می شود.

منظور از خاصیت مغناطیسی ورق استیل این است که برخی از این ورق ها خاصیت مغناطیسی داشته و آهنربا را به خود جذب می کنند که به آن ها "ورق استیل بگیر" گفته می شود. برخی دیگر فاقد خاصیت مغناطیسی می باشند که از درصد بالای کروم برخوردار هستند که به آن ها "ورق استیل نگیر" گفته می شود.

از نظر شکل ظاهری این ورق ها را می توان به سه نوع براق، مات، و خشدار تقسیم بندی کرد . همچنین ورق های استیل در گرید ها و استاندارد های متفاوتی تولید می شوند که سبب تقسیم بندی آن ها به صورت ورق استیل سری 300 و ورق استیل سری 400 خواهد شد.

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل , لوله استیل , پروفیل استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 15 / 10 / 1399 ساعت: 19:07

لوله استنلس استیل Stainless Steel Pipe، لوله هایی استوانه ای شکل و تو خالی هستند که در ترکیباتشان به جز آهن و کربن از کروم و نیکل نیز استفاده شده است ، در نتیجه به فولاد ضد زنگ تبدیل شده و فلز را از واکنش های شیمیایی مانند زنگ زدگی و خوردگی حفاظت می کند.

لوله استیل انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین محصولات بازار لوله و پروفیل استیل است که بدلیل مقاومت بی نظیرش در برابر خوردگی و همچنین ظاهر زیبا و چشم نوازی که دارد، استفاده گسترده ای در صنایع دکوراسیون و لوازم خانه و آشپزخانه پیدا کرده است. ظاهر زیبا و براق و صیقلی بودن این محصول به این دلیل است که از ورق استیل ساخته شده و این موضوع سبب کاربرهای فراوان آن در صنایع مختلف شده است. 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : لوله استیل , پروفیل استیل , ورق استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 15 / 10 / 1399 ساعت: 19:06

ورق استیل ، ورقی است از جنس مقاطع فلزی، که پرکاربرد ترین مواد اولیه در صنایع به شمار می رود. این ورق که به ورق استنلس استیل نیز شناخته می شود، به صورت قطعات مستطیل یا مربع شکل در ابعاد مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق سطح ظاهری آن صاف و صیقلی می باشد و بسیار براق و زیبا است. عدم خوردگی و مقاومت بالای این ورق نیز در برابر زنگ زدگی، موجب کاربرد‌های فراوان این محصول شده است. از این رو در صنایع مختلفی از آن استفاده های گوناگونی می شود که از کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        ساخت بولدوزرها، تراکتورها و ماشین آلات، که قطعات خودرو، جرثقیل ها و ابزار دستی مانند چکش و بیل را شامل می شود.

·        صنایع غذایی

·        ساخت بدنه هواپیما

·        سقف کاذب ساختمان ها

·        ساخت لوله استیل و تولید ضایعات استیل از این ورق

·        ساخت لوازم خانگی و قاشق و چنگال 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق , ورق استیل , لوله استیل , ضایعات استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 15 / 10 / 1399 ساعت: 19:03